Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Сервизно обслужване


Правила за доставка на уред

Уважаеми Дилъри,

Благодарим Ви за направената покупка от верига магазини СПОРТ ДЕПО!

Моля внимателно да се запознаете с настоящите правила за доставка на уреди, закупени от Спорт Депо АД!

  1. Доставката на уред(и) е безплатна услуга за дилъри, за уреди над 1600лева. с ДДС по цени на едро
  2. Всеки дилър е препоръчително да премине през обучение за монтаж и сервиз от Централен сервиз Спорт Депо, за да обслужва продадени от него уреди към крайни клиенти.
  3. Дилърът, при необходимост може да ползва и услугите на Централен сервиз Спорт Депо спрямо Ценоразпис по-долу;
  4.  Монтажа на закупен уред от дилър се прави в рамките от 3 до 10  работни дни от датата на покупка ( от понеделник до петък), в работно време от 10.30 до 17.00 часа, като клиента се информира ден преди доставката за час на посещение от Сервизен отдел СД.
  5. Спорт Депо АД не носи отговорност за скрити транспортни дефекти.Клиентът е длъжен при предаването на стоката да направи оглед за видими дефекти и да направи рекламация в присъствието на служител.
  6. Дилърът заплаща такса хамалогия, когато уреда не може да бъде транспортиран(качен) до вратата на дома му посредство асансьор или до трудно достъпни места ( таванско помещения, мази, вити стълби и др.)
  • Такса за качване на всеки етаж за уреди до 80 кг е 6.00лв;
  • Такса за качване на всеки етаж за уреди над 80 кг е 10.00лв;
  • Такса къща, партер и друг тип жилищна сграда която няма асансьор-20лв;

"ЦЕНОРАЗПИС НА УСЛУГИ МОНТАЖ, ИЗВЪРШВАЩИ СЕ В СЕРВИЗИ “СПОРТ ДЕПО”

  Вид услуга: Цена / лв.
1 Монтаж велоергометър 30.00
2 Монтаж бягаща пътека 40.00
3 Монтаж специализиран уред 30.00
4 Монтаж комбиниран уред 50.00
5 Монтаж тенис маса 50.00
6 Монтаж шведска стена 40.00
7 Монтаж барбекю 60.00
8 Такса пренос уред (хамалогия) 6.00 лв. (на етаж и до 50м за партер) за уред до 80 кг;
10.00 лв. за уреди над 80 кг;
9 Транспорт (извън рамките
на населеното място с Търговски обект СД)
0.50 (за км)

Монтажът на всички спортни уреди е ПРЕПОРЪЧИТЕЛЕН, не задължителен. Необходимо е клиентите да се придържат към подробната инструкция за сглобяване.

Посочените цени са с включен ДДС и са валидни при сглобяване на уреда в рамките на града, където се намира търговският обект. При монтаж извън града на търговския обект, условията за сглобяване се договарят допълнително.

При повреда, възникнала вследствие на неправилен монтаж или ползване, разходите по ремонта се заплащат от клиента.

Сервиз Спорт Депо АД

Горе

Политиката на обслужване на клиентите и процедури

Сервиз Спорт Депо е помощно звено от веригата Спорт Депо. Сервизните бази са разположени в над 10 града в цялата страна. Като най- големите бази са в градовете София (Централен сервиз), Варна и Пловдив.

Предлаганите услуги от Сервиз Спорт Депо са:

- Монтаж на предлаганите от фирмата уреди.

- Безпатна доставка на уред в рамките на населеното място с магазин Спорт Депо.

- Гаранционно и след гаранционно обслужване на предлаганите от фирмата уреди.

- Монтаж-демонтаж и преместване на фитнес уреди.

Политиката на Спорт Депо и в частност на Сервизният отдел, е да се стреми да извършва доставките и монтажите на уредите в рамките на 3 работни дни, като в повечето случай се съобразява и с желанието на Клиента за часа на посещението ( в рамките на работният ден). Гаранционното и след гаранционното обслужване се извършва в рамките на 7 работни дни.

Всички поръчки за сервизно обслужване се вписват в регистър и се завеждат под номер. Към Централен Сервиз София има подразделение Експрес Сервиз. Този сервиз е специализиран в следните дейности:

- Пълен или частичен ски и сноуборд сервиз - ( монтаж и настройка на автомати, точене на кантове, полиране и вакса).

- Ремонт на велосипеди.

Целта на този отдел е да извърши желаната от Клиента услуга в рамките на 48 часа.

Екип за обслужване на клиенти

Сервиз Спорт Депо разполага с добре обучени и специализирани техници в областа на спортното и фитнес оборудване. Всеки техник минава през фирмено и сервизно обучение, което се извършва в базата на Централен Сервиз.

Въпроси, свързани с обслужване на клиенти

Може ли да, посетим Клиент на адрес, без да носи уреда до сервизна база?

Да, сервизните техници могат да посетят клиент на адрес за отстраняване на проблем.

Може ли да, транспортираме уред от адрес на Клиент до серизен център, където да се извърши ремонта?

Да , предлагаме услуга от врата до врата – вземане на уред, отремонтиране и връщане на Клиента.

Задължително ли е, уредите закупени от Клиент да се монтират от Сервизен Отдел за да важи гаранцията?

Не, монтажа на уреда е препоръчителен, а не е задължителен.

Клиент дължи ли някави пари, когато има проблем с уреда, и той е в гаранционнен срок?

Не, клиента не дължи никави пари, свързани с транспортирането на уреда, и процесите свързани с отстраняването на проблема.

Горе

Връзка със Сервизен отдел

SportDepot

Сграда Спорт Депо, Бизнес парк София,
София 1766
тел.: 02 401 65 07, факс: 02 401 65 45
моб. тел: 089 677 52 97
/Моля не звънете в Сервизния отдел с търговски въпроси или с въпроси къде се намира пратката ви. Благодарим ви!/
e-mail: [email protected]
www.sportdepot.bg

Горе