Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Връщане и замяна

1. Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за отказа си. 

1.1 Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка в срок не по-дълъг от 14 дни от датата на получаване на поръчката. В този случай е необходимо да върне пратката:

- на адрес: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Търговски отдел

2. Клиентът има право в срок от 14 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули. Спорт Депо възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.

Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато:
 
-получената стока явно не съответства на заявената в поръчката; 
-грешката е настъпила в резултат на наша вина;

2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Търговски отдел. Връщането се допуска при следните условия:

2.1.1. Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от "Спорт Депо" АД електронен адрес за кореспонденция, в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката, телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката.

2.1.2. Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от "Спорт Депо" АД – фактура и гаранционна карта (ако е била издадена такава).

2.1.3. Когато връщането на продукт е за сметка на Спорт Депо АД това става задължително с куриерска фирма СПИДИ или ЕКОНТ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

2.1.4 Всички разлики в полученото количество спрямо издадената фактура трябва да бъдат подадени до 3 работни дни от получаване на стоката. Разликите се изпращат единствено на [email protected] с номер на фактурата, както и артикулен номер на липсващия продукт/и.

 

3. Връщане на суми

3.1. Връщане на суми, платени с карта. 
- При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането след попълнена онлайн форма за заявка - тук.

- Ако по някаква причина връщането по карта не е успешно, клиентът ще бъде уведомен допълнително за да предостави банкова сметка на негово име, по която да бъде възстановена сумата.

3.2. Връщане на суми, платени с наложен платеж.

3.2.1. По банкова сметка или пощенски запис. 
- Връщането на платени с наложен платеж суми се извършва след попълнена онлайн форма за заявка или на посочения от Спорт Депо АД електронен адрес за кореспонденция - тук. Заявката трябва да съдържа трите имена по лична карта, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката. Връщането на суми може да стане и с пощенски запис като е необходимо трите имена по лична карта, точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.

 4. Срок за възстановяване на суми платени с карта или наложен платеж.

- Съгласно разпоредбите на ЗЗП, Спорт Депо възстановява на клиента платената сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката. 
- Спорт Депо не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.