Доставка

1. Минимални изисквания

  • Минимална сума на поръчка: 300 лв. с ДДС (цени на едро).
  • Обемни поръчки и сезонни доставки се изпълняват по индивидуален график, в координация с дилъра.

2. Обем, транспорт и срокове

Обем на поръчката (цени на едро с ДДС) Транспорт Срок за подготовка и доставка
Над 1 600 лв., включително тежести и уреди* За сметка на SPORT DEPOT 1–3 работни дни след плащане + доставка с куриер (1–3 работни дни)
500 лв. – фитнес аксесоари, бански, джапанки, плувни очила За сметка на SPORT DEPOT 1–3 работни дни след плащане + куриер (1–3 работни дни)
300 лв. с ДДС – до 3 артикула За сметка на клиента При плащане до 12:00 ч. – изтегляне от склад 16:00–17:00 ч. или на следващия работен ден.
Сезонни преордери Съобразно предварителни договорки 1–5 работни дни при уточнено плащане + доставка с куриер.

Бележки

  • *Безплатната доставка не се отнася за тенис маси – транспортът е за сметка на дилъра и е на твърда цена 40 лв. за всяка маса.
  • Допълнително се договаря транспортът за: велосипеди, артикули за ренталско ски оборудване, обемни поръчки над 100 кг (тежести, лостове, дъмбели).
  • При желание за монтаж на фитнес уред, закупен от дилъра – монтажът се заплаща от дилъра по цените на Централен Сервиз София.
  • Доставката на всички фитнес уреди се извършва чрез куриерска фирма. Доставките на фитнес уреди се извършват с ECONT и Европът.

3. Извършване на доставката

„СПОРТ ДЕПО“ АД извършва доставките на поръчаните през B2B магазина на Sport Depot стоки чрез куриерски фирми SPEEDY (Спиди) или ECONT (Еконт).

  • Доставката се извършва до входната врата на сградата, посочена като адрес за получаване.
  • За качване до етаж – клиентът трябва да се свърже допълнително с куриера и да го уточни предварително.

• Куриерските фирми SPEEDY и ECONT не предоставят опция за преглед на пратката при получаване.
• Всички фитнес уреди, тенис маси, велосипеди, тежко и обемно туристическо и спортно оборудване се доставят с куриерска фирма ECONT.

4. Такси за доставка при плащане

  • При наложен платеж – добавя се +1.4 % от стойността на поръчката.
  • При онлайн плащане – добавя се +0.2 % от стойността на поръчката.

Получаването на стоката във фиксиран час (допълнителна услуга) не е безплатно и е за сметка на получателя. За подробности относно услугата при SPEEDY вижте Фиксиран час на доставка – Speedy, а при ECONT – прегледайте Допълнителни услуги и тарифи – Econt.

5. Условия за безплатна доставка

  • Ако клиентът е поръчал продукт, чието наличие не може да бъде потвърдено, но иска да ползва безплатната доставка – трябва да го замени с друг артикул, така че общата стойност на поръчката да достигне необходимия праг.
  • Условията за безплатна доставка са валидни само на територията на Република България.

6. Получаване, документи и рекламации

  • Срокове за предявяване на разлики по доставката: в рамките на 3 работни дни от получаването на стоката. За целта е необходимо да се изпрати имейл до [email protected] – с артикулен номер и номер на покупния документ.
  • Всички артикули към дилърите се доставят във фабрична опаковка, с етикети заделени към поръчката по модели. При невъзможност, всеки артикул се опакова индивидуално с обозначен артикулен номер и баркод.
  • Всички кашони задължително се придружават със стокова разписка; фактурите са надлежно прикрепени към плика на куриерската фирма с товарителницата. При повече от един кашон – всички кашони са номерирани (1/4 и т.н.).

Условията за подмяна и връщане на суми може да прочетете в секцията Рекламации и връщане.

„СПОРТ ДЕПО“ АД си запазва правото да прави промени в условията за безплатна доставка за магазина на b2b.sportdepot.bg.